Blog
-
Dozowniki Digital Signage jako skuteczne rozwiązanie w czasie pandemii COVID-19
- 22 marca 2021
- Kategoria: Digital Signage
Rozmowa z Damianem Marczakiem o nowoczesnych dozownikach do dezynfekcji rąk. Dla kogo oferowane są te dozowniki? Myślę, że każda przestrzeń, w której występują skupiska ludzi lub przez którą dziennie mijają się setki obcych osób powinny wyposażyć się w takie dozowniki. Przede wszystkim mogą być to duże fabryki, firmy lub korporacje, w których pracują setki osób, ale również takie
-
Tablice sportowe.
- 5 kwietnia 2019
- Kategoria: Ekrany LED
Nie od dziś wiadomo, że na całym świecie największą widownie posiadają wydarzenia sportowe. Nie ważne czy jest to piłka nożna, koszykówka, siatkówka czy inny równie ciekawy sport, każdy przyciąga na trybuny tysiące widzów, a przed telewizorami zasiada kolejne tysiące czy nawet miliony fanów. Coraz więcej firm, które chcą przeznaczyć niejednokrotnie niemałe fundusze na reklamę, chcę się pokazywać
-
Ekrany informacyjne o poziomie zanieczyszczeń powietrza.
- 11 grudnia 2018
- Kategoria: Ekrany LED
Z roku na rok po naszych drogach jeździ coraz to więcej samochodów. Co za tym idzie w powietrzu, którym na co dzień oddychamy, jest coraz więcej zanieczyszczeń. Oczywiście nie tylko komunikacja samochodowa jest winna pogorszeniu jakości powietrza. Składowych jest wiele, np. przestarzałe systemy grzewcze, elektrownie węglowe itd. W dobie informacji, mieszkańcy polskich miast chcą wiedzieć,
-
Ekrany dla Retail
- 5 stycznia 2017
- Kategoria: Ekrany LED
Wszechstronność Ekrany dla Retail to doskonałe urządzenia, które znajdują wszechstronne zastosowanie. Mogą one być wykorzystywane jako nośnik reklamowy w handlu detalicznym. Urządzenia z powodzeniem odnajdą się w każdej branży, wspierając zarówno mikro-, średnie-, jak i również makroprzedsiębiorstwa. Szybka i łatwa droga do Klienta Większość osób to zadeklarowani wzrokowcy. Zanim podejmą decyzję o zakupie lub wejściu
-
Digital Signage – produkt przyszłości
- 10 października 2016
- Kategoria: Ekrany LED
Gdziekolwiek się nie rozejrzymy, tam widzimy niesamowity postęp technologiczny. Branża reklamowa pod tym względem nie zamierza wcale zostawać z tyłu. Coraz to nowsze formy przedstawiania treści reklamowych, coraz to skuteczniejsze oddziaływanie na odbiorcach. Właśnie o to chodzi, by relacja między nadawcą, a odbiorcą przeistaczała się w emocjonalną więź, popartą mocnymi i oczywiście wyłącznie pozytywnymi odczuciami.
-
Ekrany LED, rodzaje technologia
- 13 września 2016
- Kategoria: Ekrany LED
Ekrany LED – z czym to się je? Reklamy w dużym formacie, transmisja na żywo dużego wydarzenia, a także wiele innych okoliczności, które można wymieniać niemalże bez końca. W takich właśnie sytuacjach mamy do czynienia z ekranami LED-owymi. To co widzimy na dużych ekranach na koncertach, meczach, czy też na mieście w postaci wyświetlanych reklam
-
Powiększająca się ilość zastosowań dla ekranów LED
- 1 września 2016
- Kategoria: Ekrany LED
Ekrany LED, które wyróżniają się nowoczesnym sposobem podświetlania, przy pomocy diod elektroluminescencyjnych, zaczynają zdobywać coraz większą część rynku związanego z najnowszymi technologiami. Ich trwałość, lepsza emisja światła, a także znaczny kontrast, sprawiają, że stają się coraz bardziej konkurencyjne dla wyświetlaczy LCD lub Retina. Duży format reklamy Niewątpliwie pierwsze zastosowanie ekranów LED-owych, można było przetestować w