Ekrany dla Retail

Wszechstronność

Ekrany dla Retail to doskonałe urządzenia, które znajdują wszechstronne zastosowanie. Mogą one być wykorzystywane jako nośnik reklamowy w handlu detalicznym. Urządzenia z powodzeniem odnajdą się w każdej branży, wspierając zarówno mikro-, średnie-, jak i również makroprzedsiębiorstwa.

Szybka i łatwa droga do Klienta

Większość osób to zadeklarowani wzrokowcy. Zanim podejmą decyzję o zakupie lub wejściu we współpracę, najpierw obserwują. Wysoka estetyka, zaskakujące obrazy, a także pozytywna energia – to wszystko teraz jest możliwe do uzyskania dzięki Ekranom dla Retail. Wykorzystuj je do swoich celów. Ogranicza Cię wyłącznie Twoja kreatywność – tak, dokładnie – ich zastosowanie nie ma granic. Dzięki ich komercyjnemu wykorzystaniu, będziesz trafiać do swoich Klientów, jeszcze skuteczniej, niż dotychczas!

Funkcjonalność

Ekrany dla Retail są urządzeniami absorbującymi mało wolnej przestrzeni, a także łatwymi do przetransportowania. Dzięki swojej funkcjonalności, odnajdą się w każdym miejscu o dowolnym charakterze – centra handlowe, butiki, czy też markety. Dzięki nim można wyświetlać zarówno istotne informacje, jak i indywidualnie dopasowane spoty reklamowe.

Technologia Ekranów Led w Retail

Technologia Led

Technologia LED opanowuje świat z prędkością światła. Pojawiający się trend na ekrany LED-owe, rozprzestrzenił się tak bardzo, że gdzie tylko się nie obejrzymy, mamy do czynienia z technologią LED, również w przedsiębiorstwach zajmujących się detaliczną sprzedażą.

By skuteczniej trafić do klienta

Przedsiębiorstwa zajmujące się handlem detalicznym, prześcigają się w pomysłach, a także innowacyjnych rozwiązaniach, by jeszcze skuteczniej trafić do swojej grupy docelowej. Wśród tych rozwiązań znajduje się również wykorzystanie technologii LED w sklepach oraz innych punktach handlowych. Sukces jednak nie będzie polegał na tym, że właściciel marketu lub butiku odzieżowego zdecyduje się na tradycyjną formę reklamy. Takimi technikami przyciągania uwagi, jesteśmy otoczeni niemalże w każdym miejscu. Dlatego warto sięgnąć po bardziej niekonwencjonalne metody, tutaj ekrany LED-owe w Retail mogą otworzyć zupełnie nowe możliwości.

Przedsiębiorcy detaliczni, powinni nieustannie rozwijać swoje umiejętności marketingowe, a także korzystać z najnowszych możliwości do Klienta. Najczęstszym błędem popełnianym przez właścicieli sklepów, jest czekanie, aż …. Klient sam do nich trafi. Niestety, dopóki Przedsiębiorca nie spróbuje zachęcić, swoich Klientów do skorzystania z usługi, może opierać się na zwykłym szczęściu oraz przypadkach losowych powodzenia swojego biznesu.

Wykorzystanie Ekranów LED-owych w Retail znajduje coraz większe zastosowanie. Nic tak nie przyciąga wzroku zainteresowanych, jak ruch, ciekawa oprawa graficzna, a nawet informacje o zbliżających się promocjach. Natomiast wyświetlanie spotów reklamowych, informacji o rabatach przy pomocy ekranów LED-owych, tak naprawdę nie ma żadnych ograniczeń.

Doskonałym przykładem zastosowania ekranów LED w Retail, jest przedstawienie pokazu mody z obowiązującej kolekcji w danym butiku. Dzięki temu grupa docelowa Klientów, nie tylko zainteresuje się samym spotem reklamowym, ale również zobaczą „na żywo”, jak dane ubranie może się elegancko prezentować. Dzięki temu przedsiębiorca spełnia jedno z kryteriów skutecznej reklamy – podsunąć inspirację swoim Klientom, na wykorzystanie jego produktów lub usług.

Oczywiście takich możliwości jest zdecydowanie więcej. Wystarczy tylko zastanowić się nad tym, co tak naprawdę zamierzamy przekazać swoim Klientom, a także w jaki sposób zachęcić ich do skorzystania z oferty. Na pewno informacja wyświetlana na ekranie LED o programie lojalnościowym, a także pozytywnych stronach wypływających z wzięcia w nim udziału, bardziej trafi do Klientów odwiedzających sklep, niż zwykła karta naklejona w pobliżu lady.

Z każdym rokiem można zauważyć rosnące zainteresowanie ekranami LED przez przedsiębiorców zajmujących się handlem detalicznym. Rzeczywiście jest to dobra droga rozwoju własnego biznesu, nieważne jakiej jest on rangi, a także w jakiej branży zajmuje swoją przestrzeń. Technologia rozwija się tak szybko, jak nowe drogi docierania do potencjalnych Klientów. Chociaż wielu przedsiębiorców wykorzystuje już zdalne formy marketingu, biorąc pod uwagę Content Marketing, czy też Social Media, to jednak wizualna strona reklamy, nie tylko nie zostanie zepchnięta na boczny tor, ale również można mówić o jej zupełnie nowej odsłonie. Taką odsłoną są właśnie ekrany LED.

Coraz więcej możliwości

Technologia LED nieustannie się rozwija i coraz częściej znajduje swoje zastosowanie w handlu detalicznym. Przedsiębiorcy cały czas odkrywają nowe możliwości, jakie daje im oświetlenie LED, które jest jednym z podstawowych elementów do tego, by Klient przekonał się do jego oferty.

Oczywiście handel detaliczny, nie jest jedynym przeznaczeniem, w którym ekrany LED zdają egzamin. Form i możliwości ich wykorzystania jest zdecydowanie więcej. Najważniejsze jest jednak to, aby wyprzedaż swoją konkurencję, przez co przedsiębiorstwa dba o renomę swojej marki. Takie nakręcanie koła marketingowego jeszcze korzystniej wpływa na efektywność w docieraniu do potencjalnych odbiorców, a w efekcie dostarczania swojej firmie jeszcze wyższych zysków.



UPLED

     
ul. Przemysłowa 4,    37-450   Stalowa Wola,    woj. podkarpackie  
Tel: +48 15 819 32 50   Email: biuro@upled.pl     NIP: 8652561757